Hej! *kindpuss*

Låt mig presentera mig själv. Jag är Östermalmsbruden - obviously. Inte tror jag att ni är så dumma att ni missar namnet i headern...eller gjorde ni det?

Nu till det viktiga:
Varför skapade jag den här bloggen?
Ni kan få några ledtrådar: "Je suis blond, smart och vacker."
Vem gissar rätt först?

*tystnad*

Nähä, jag borde väl inte vara speciellt förvånad över att ingen kunde svaret, även om det är helt förfärligt.
Jag bokstaverar det för er skull. Oj, oj, oj, vad snällt av mig!
Ö-S-T-E-R-M-A-L-M

Äntligen förstod ni!
Jag snackar om paradiset, baby.
Man måste dela med sig, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: P

Ganska skön grej det där med snövit och den där emd "jag e östermalmsbruden jag tror inte ni är så dumma att ni glömde att läsa det" LOL!



P.S det där om Kissie är helt rätt!

2009-08-08 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0